mardi 16 juin 2009

Türkmenoğlu Ve Petroloğulları


Türkmenoğlu Ve Petroloğulları

Bir süreden beri dillerde dolaşan 6 harfli bir kelime var (AÇILIM)….
Aslında anlamı güzel bir kelime ..Benim anladığıma göre yani kapalı kalmamak her keşle görüşmek sorunları çözmek kendi ve karşı tarafın menfaatini düşünmek…

Yüz yıllardır Irak` ta yaşayan Türkmenoğlu her türlü soykırım ve mezalimlere uğradı , kimler yaptı bu zumlu herkesçe malumdur, niye yapıldı da herkesçe bellidir ama hatırlatmakta fayda var ..Türk oldukları için ve Türkiye”yi sevdikleri için…

Bu 100 yılda hiç kimse bir açılım yapalım gerek duymadı ..Duymamak tada haklılar çünkü biz Türkmenler bunu hak etmedik…Hükümetlere karşı çıkmadık , Asker öldürmedik, çetelik yapmadık, yol kesmedik, vatanı böldürmek isteyenlere yardım etmedik. İyi vatandaş olduk..En önemlisi Babamızın sözünü tuttuk…Babamız hep dedi ben varken siz endişe etmeyen ..Bizde yedik içtik yattık babamız var dedik…

Sonradan farkına vardım meğer benim babam adı Türkmen …bende Türkmen oğluyum ve artık bu soyadların geçerlilik süresi bitmiştir hatta kullanması suç olmuştur , çünkü açılım yolunda engel olmaktadır...Ama bir sorun var Türkmenoğlularının topraklarında kara altın var ve açılım engelini aşmak için baba dedi ki ben bu oğulları parçalıyım hem kendi kendilerini yesinler hem de düşmanlarına kolay yem olsunlar akan kanla ve ellerinden alınan toprakları dartarak petrole çevirip, hem kedi teslim etmeyenlere hem de avrupaya iyi bir Açılım olsun…Vay Baba vay…

Son günlerde de iyi tanıdığımız bir soyadı Irak bekliyor ..Davut oğlu..Bağdat Basra ve Erbil e gidecekmiş..Türkmen oğullarını ve Kerkük nerde belki soracakmış, ve altı yıldır Türkmen oğlunu göz göre göre ezen petrol oğullarıyla toplanacakmış...

Türkmenoğluları der ki.

1.Türkmen hareketini ıslah etmeden
2.Altı yıldır gasp edilen haklarımı geri alıp ve hesabı sorulmadan. 3.Kerkük özel statü ya kavuşmadan…


Türkmen oğulları hakkınız helal etmeyecek….

Ali Mehdi
11.06.2009

Aucun commentaire: