mardi 21 octobre 2008

ERGEÇ: "TÜRKMEN EĞİTİMİNE DESTEK VERİLMELİ"


TÜRKMENELİ TV - 2008-2009 eğitim ve öğretim yılında Türkmen yetkililerinden Türkmen eğtimine destek gelmeye devam ediyor. Irak Türkmen Cephesi Başkan Dr.Sadettin Ergeç Türkmen eğitimcilerini kabul etti.

Türkmen eğitiminin bugün karşılaştığı sorunlar ve bu sorunların giderilmesi için yapılabilecek çalışmalar görüşmenin ana gündem maddesini oluşturdu. Irak Türkmen Cephesi Başkanı ve Türkmen Milletvekili Dr.Sadettin Ergeç Irak Türkmen Cephesi eğitim ve Kültür dairesi üyelerini kabul etti.Türkmen Eğitim Meclisi üyelerinin de yer aldığı kabul sırasında Türkmen eğitiminin gidişatı ve karşılaşılan sıkıntıların çözüm yolları üzerinde duruldu.

Kabul sırasında Türkmen eğitim üyelrine konuşan Ergeç, Türkmen okullarının Türkmen halkının geleceğini garantileyen ve Türkmen halkının umut kaynağı oldğunu dile getirerek Türkmen eğitiminin daha da ilerlemesi için her türlü desteğe hazır olduklarını dile getirdi.

Görüşmede Türkmen Öğretmenler Bilirği Başkanı Faruk Fayık Köprülü, Türkmen Eğitim Meclisi üyeleri Abdülresul Zeynel Abidin ve neşvan Ömer ve çok sayıda eğitimci hazır bulundu.Ayrıca Irak Türkmen Cephesi Başkanı Dr.Sadettin Ergeç bugün Eğitim ve Dayanışma Derneğinden bir heyeti kabul etti.kabul sırasında Türkmen okullarınbdaki eğitim seviyesinin yükselmesi ele aldı.

Dr.Ergeç'i makamında ziyaret eden heyet çalışmalarından söz ettiler.eğitim heyeti Türkmen çocuklarının Türkmen okullarında eğitim görmeleri zaruretinden söz ederek Irak Türkmen Cephesi Başkanı Dr.Sadettin Ergeç'te her türlü yardım ve destek sunmaya hazır olduklarını vurguladı.

Fereydun Dedndenoğlu'nun başkanlığındaki heyet anadilde eğitim görmenin gerekliliğini dile getirerek Türkmen eğitiminin kaydettiği başarılara işaret ettiler.

Irak Türkmen Cephesi başkanı ve milletvekili Ergeç,2008-2009 eğitim ve öğretim yılının başlamasından dolayı tüm Türkmen eğitim görevlilerini ve tüm Türkmen öğrencilerine hayırlı olmasını dileyerek çocukların Türkmence okullarında eğitim görmelerini istedi.

Türkmen Milletvekili Dr.Sadettin Ergeç ayrıca bugün Türkmen Esnaflar Birliği'nden bir heyeti kabul etti.kabul sırasında heyet konuşan Dr.Ergeç Türkmen Sivil Toplum Örgütleri içerisinde yer alan Türkmen Esnaflar Bilriği tarafından yapılan ve yapılacak çaluşmaların müşterek bir şekilde yapılması gerektiğini dile getirdi.birlik içerisinde yapılacak çalışmların daha da başarılı olacağını dile getiren Dr. Sadettin Ergeç, imkanların birleştiği zamanın güzel çalışmaların meydana geleceğini söyledi.

yapılan çalışmalar hakkında Irak Türkmen Cephsei Başkanı Sadettin Ergeç'e bilgi veren Türkmen Esnaflar Bilriği heyeti üyeleri çalışmaların dada da ilerlemsi ve başarıların devamı için destek talebinde bulundular.


Aucun commentaire: